Torsdag


idag då, gick upp i tid, drack kaffe och såg på svensson svensson,klädde mig och sedan såg jag se up för dårarna,sen svensson sen åt vi mat:) , sen så ringer mamma,nånting hemskt hade skett:( ,min systers kompis och dennes kompis hade omkommit i en båt olycka i vietnam, så sjukt hemskt, började gråta direkt och har gråtit hela eftermiddagen, ringde till london för att meddela detta med, stackars anna som inte kan göra något där borta:( , och så, gick te affären, är väldigt chockad och ledsen över det som hänt:( , och jag har ont överallt nu och jag finner inga inga ord:(, jag vill krama någon!

ska sova om ett tag:)

imorn fredag ? , lördag?, söndag barngympa:)

annars hej svejs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0