Torsdag


hmm i veckan har jag hittils, varit i skolan, skypat med syster, fikat med becca hos becca:D, varit på bokrea, och sådär:)

idag skall jag åka till deje höla och hjälpa marie att städa och greja i den nya lägenheten de ska flytta in i, ska bli spännande att se den:) , så det lär bli hela dagen, men det ska bli skoj att träffa marie:)
sen äre torsdag med en bra dag trots att det är en vecka idag:( , fyyy:( , har fortfarande inte fattat det
idag anländer Linda hem te sverige i allafall , det är gött:) , bara anna kvar som ska hem :) ,

imorn äre fredag, jag ska te skolan 9.00-12.00, för sen äre tandläkaren 13.15, fyyy hatar det!, sen så inte jätte mkt mer kan jag tänka mig, har tråkigt jämt nu för tiden, finns ju inge att göra heller så!,

på tisdag fyller min bästa Sanna 23 år också ihihhi:D,
och nästa lördag skall vi fira henne:D,

i veckan ska jag och becca hem te pörn med troligtvis,kolla på hennes lägenhet, sen ska ju hon prova annas balklänning med nån dag, sen har jag skola onsdag med:) ,




min Älskade Sanna:) <3




min underbara becca!:) <3


min syster + hennes goa au pair barn:D

ha det bra godingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0