Torsdag



idag har jag varit inomhus hela dagen,det snöar så jävla mkt,orkar inte ta mig ut då:) , har ätit mat sen blire kaffe och det slinker nog ner någon liten kaka med:) ,
imorn äre skola som gäller, dock jobbigt, 9.00-11.00,sen rast as länge också nästa lektion 14.30-16.30, undra hur de tänkte här inte bra iaf:) ,sen blire lets dance med ska hejja på min favorit thina thörner, så himla bra är hon och jag älskar hennes dialekt:) , 

helgen blir annars?:) , ingen aning:) 

 




dag 16: den du känt längst och aldrig kommer släppa



Ämil har jag känt väldigt länge,firar 20 årig vänskap om några år:) shiit

men den jag känt allra längst är cämil faktiskt:)


små små, jag i blått ,camilla i rött,
ungefär ett år där, eller nåra månader ingen aning,
men länge har vi känt varann:)



Avslutar detta med massa bilder på mina godingar:)

    
Min fina och gossiga Becca muuus!:) <3, Så underbar:)

   
Min bästa Sanna!:) <3, sjukt goooo hon:D

   
Min fina och gooa Marie!:) <3


   
Min fina och sööta Elin!:) <3,

 
Mina gossiga<3




Min fina syster:) <3



Min sööta pörn!:) <3



ha det bra godingar:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0