Måndag


måndag idag, gick nog upp vid nio typ, åt frukost och såg på efter tio, klädde mig och for iväg för en eftermiddags föreläsning, sjukt trött, men det var roligt:D, sen så åkte jag hem till becca efter skolan, var på konsum en sväng innan med, fick mat hos henne som hon lagade, min gulleplutti det:D, tack tack:Dsen drack vi kaffe också:) ,sen iväg till hallen ,jävla snöoväder alltså och blött vare, väl framme träna barn, och sen så åkte jag med rebecca och hennes familj te stan, hon skulle nämligen te sats,så sa heej då där utanför så gick jag och tog ettan bussen,fick gå från jättens väg, dy blött och så usch, väl hemma,duscha nu snart äta lite ,sen sova är trött som ett as än:) ,

imorn ledighet, borde göra lite uppgifter, men vem skall jag intervjua?
sen borde jag skaffa ett sommarjobb, borde tala om för studievägledaren vilket VFU område jag vill ha med, men det ordnar sig!

onsdag ledig och torsdag, fredag skola ,9.00-11.00, 14.30-16.30 rolig dag inte:P

helgen?:)





dag 13: någon du aldrig kommer släppa



Mina älskade becca<3



Min fina syster<3


Min bästa Sanna<3


Min sööta Marie<3


Min goa Ämil<3


Min fina Therece<3


ha det bra gossingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0