1.a januari 2011..



Nytt år då, herregud, det har gått väldigt fört..
den senaste veckan har  jag firat jul med familjen och sedan på juldagen var jag ute med therece och co,
sedan har jag varit med becca lite och shoppat lite har jag med,

i onsdags åkte jag till sannis, vi bytte julklappar och så,sen såg vi på tv och sen sov jag där.
i torsdags sov jag hos beccis och vi såg på wild child, och sådär, gjorde korsord och somnade halv fem.
åkte till stan på fredagen, becca solade och jag var med, sen så fixade jag lite och hon åkte till janna,sen så hem och duschade sådär, följde med mamma och skjutsa anna te emma,sen te stan mötte becca,sen åkte jag till Sannis:D, åt mat förätt, varmrätt och efterrätt, mkt mkt gott:D, sen så såg vi på tv och sådär, sen så åkte vi upp till carro en sväng, och spelade lite spel sen åkte vi hem för att se tolvslaget på skansen, sen så gick vi upp och kollade på saltkråkan,sen somnade jag typ:)

vaknade halv tolv,sjukt länge,har nog aldrig sovit så länge tror jag , men sjukt gött vare:D
åt pizza med carro och linda sen, mums:D, sen så handla vi lite på coop,sen åkte jag hemåt:d,
Tack för en trevlig nyårsafton min älskade vän:) <3

nyss duschat och så:D


sammanfatta året kanske,
2010:
hänt en massa men här kommer en del, Anna flyttade till london som aupair i april,det kändes konstigt sen utan henne hemma!:)
jag fyllde 23 år, massa kompisar tog studenten,var och hälsade på mina fina vänner i oslo,sannis och elin,det var underbart roligt:D, var och tävlade UT riks med barnen, har väl inte varit en  jätte rolig höst med massa möten hit och dit, men skall ordna upp allt!, sorlig sak som hände var att åke dog med, pappas barndomsvän:(


2011: vad händer då?
byta inriktning, inte vara ledsen så himla mkt det hjälper inte!, man skall försöka se allt positivt även om det är svårt!,inte vara en jobbig människa!,  komma igång med körkort, fylla 24, shiit:O ,
becca fyller 18, anna flyttar hem tillbaka:D, mamma fyller 50 år, pörn och co tar studenten:) ,  sen äre säkert massa,
hoppas på ett mkt bättre år:D,

ha det bra alla godingar:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0