2:a januari!,


kör en sån här nu, blev inspirerad av ämil!, 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vet faktiskt inget jag kommer på just nu, jo åkte till norge/oslo det har jag aldrig innan!:)



Har du några nyårslöften?
Nej egentligen inte, kommer aldrig hålla dom, men att träna lite mer måste jag allt göra!

 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 Ja faktiskt, Anna min vän jag känt sedan 4:an fick en son:)

 

Vilka länder besökte du?

Norge faktiskt! , och hälsade på mina goa vänner sanna och elin, sjukt kul jag hade ju aldrig varit i oslo innan så det var spännande:D

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

 Vet inte riktigt, inga speciella, många fina stunder!
Morfars kalas och 80 års dag, och när anna flyttade till england kanske:)

 

Vad var din största framgång 2010?

Ingen tror jag. 

 

Största misstaget?

 Att jag är så dålig på allt,

 

Bästa köpet?

Vad kan det vara, köper bara massa onödigt tycker jag, men iphonen! 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

 donken säkert:P

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

det finns mkt som har gjort mig glad i år faktiskt!:) 
Alla mina fantastiska vänner! 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Mikrofonkåt lätt, den sitter fast och fanta och rose! 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Glad på våren som vanligt, men depp på hösten det brukar vara så ! 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

 Fått godkänt på VFUn, så jag sluppit krånglat massa!


Favoritprogram på TV?
Pensionärsjävlar, julkalendern!:)

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag vet inte, var ledig  tror jag det var röd dag, men helgen innan vare party!:) 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vet inte faktiskt!

  

Den bästa nya personen du träffade?

träffade inte så många nya faktiskt!, men har träffat kompisars kompisar som är snälla och trevliga, sen inte så många mer faktiskt.. håller hårt vid dom jag har!:) <3,





idag har jag och anna besökt mormor och morfar och fikat,sen fikade jag och åt donken med min bästa beccis:D, det var mys:D sen hämta anna mig , sen sprang jag in på toa guud dog nästan,sen åt jag kyckling och grejjs:D, mums:D ska ringa sannis sen med, hon är påväg till oslo:) , ska duscha snart och bädda om sängen med:D, sen inte mkt mer:D

undra vad man skall göra imorn då!:) , får seee!

puss alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0