Fredag


okej, i onsdags träffade jag studiegruppen för lite snack, sen åkte jag hemåt och så,

torsdag ledighet, åkte till stan en sväng senare och mötte becca och pörn, åkte med becca hem en sväng,det ar trevligt som vanligt det:D, sen så åkte jag te mammas jobb och åkte med henne hem,sen så blev et dusch och sova lite senare:)

idag fredag, upp i tid nästan, sen så frukost och sen ner te stan fixade lite,sen åkte jag te uni,hämtade omtentan  och sen på möte med studievägledare och så:) det gick bra idag, och jag är nöjd, skall köra på detta för jag vill ha en lärarexamen :) , sen te stan och mötte becca jämt lite,sen hem och sådär, blev mat senare och vem vet mest och sen dusch,sen lets dance, så jädra bra program:D, hejjar på tina thörner,frän hooo:D, ska se vem som åker ut sen sova:) , och smsa godnatt till mina fina vänner:) ,

imorn äre lördag, skall fika med lort emma på förmiddagen,sen kmr pörn lite senare och provar annas balklänning,också fikar vi lite,sen vet jag ej vad som händer faktiskt!
söndag till becca innan och sen barngympa:D, sen så barngympa igen:d
sen tagga för solsidan 20.00 så jävla bra:D

måndag,skola och dags för grupp 1 och 2s redovisningar, och sen lämna besked te studievägledaren och så:) , sen barngympa:D, tisdag äre dags för oss:D, ska bli skoj:D onsdag åker  jag te deje och umgås med kära marie:D

sen så äre bara att vänta, och 25:e kursstart då, detta kmr nog bli bra:D,


ha det bra alla sööta:D


världens finaste beccis:) <3


världens finaste kusiner!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0