Fredag


gick och la mig tio igår ändå somnar jag rint tolv, hur fan lyckas jag jämt somna så sent!,
aj somnade tillslut

fredag gick upp och sådär, segade lite , sen så klädde jag på mig och sen åkte jag mami och papi, vi åkte te skutbergetm fikade och gick lite,sen bergvik en sväng,sen släppte de av mig i stan och sen träffade jag becca och nanny litegrann:) ,fikade på donken haha:P sen gick vi en sväng,sen blev det bussen hemåt:) ska dricka kaffe nu och sen blir det mat,sen skall jag sticka iväg på dansträning  på mörmoskolan med pörn och allt barn:), sen blire nog att se lets dance:D

imorn lördag ? söndag barngympa iaf:D


ha det bra gooingar:D




dag 3: den du alltid har roligt med



Har fruktansvärt roligt med Rebecca!:) (gammal bild)
men hon får mig alltid att skratta, helt sjukt bra det, så man kan få skratta ur sig lite:)



Har väldigt roligt med min goa sanna!:)
många roliga stunder har vi haft, och mer blir det såklart:)
Så himla bäst är hon:D


Marie och jag, lite galna ändå:)
har väldigt roligt tillsammans också ,varje gång vi ses:D


de här två idioterna har jag också rätt kul med faktiskt:D
helt sjuka huvudet är dom haha:P


byyye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0