Lördag.




dansade igår med pörn + UT tjejer, det gick bra, jag dansa lite med:) , sen så åkte jag med bussen hem, hade huvudvärk:( , men sen så hem och duscha och såg vem som åkte ut Lets dance, och sen så gick jag och sov, men kunde dock inte somna ett dugg faktiskt, somnade till slut och så, vaknade fem i fem och låg vaken en timme, helt sjukt, hann bli rädd lite med, tidningen kom i brevlådan men det lät precis som om någon satte i en nyckel i ytterdörren liksom:) ,läskigt, men somnade väl tillslut, vaknade tjugo i nio, gick dock inte upp förens efter 10 eller nåt, drack kaffe, och läste NWT,hihi
ska väl klä på mig snart,sen så vet jag inte vad jag ska göra idag, sola skiner men hmm:)

imorn är det barngympa, näst sista innan tävling, :)





dag 4: den du saknar.



jag saknar min fina emelie som bor i uppsala.
ses inte så ofta ,har känt varann i 18 år tror jag detta år:)


saknar min sanna eftersom hon bor borta i oslo,
världens bästa:)


saknar min fina syster som just för tillfället bor i london:)


bye gossingar:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0