Måndag.


hade barngympa igår hela dagen, sen gick jag hem till beccis, vi kollade på reprisen av sofias änglar,sen solsidan,sen så time out och wallander,sen sov jag där,var mys det :D, <3,

måndag,var segt att vakna idag men sen åkte vi bussen te stan,sen så  åkte  jag hem och sen duscha jag och nu skall jag äta lite,sen dricka kaffe,sen äre skoldags,kmr faanimej somna,möta becca och äta baguette och sen barngympa;D ,

missade denna igår eftersom jag ej var hemma: dag 5: den som aldirg har svikit dig.

väldigt svårt tycker jag, så denna hoppar vi över.


tar denna istället: dag 6: den du känt kortast tid men ändå betyder mycket.


Rebecca, är det nog som jag inte känt så länge.
men hon betyder en hel massa för mig,
Hon får mig alltid att bli glad, och så att jag mår bra:D
bästa muuus becca!:)<3

alla andra har jag känt ett tag,men ni betyder såklart också mycket:)


nu skall jag äta sen så dricka kaffe:D ha det fint;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0