Onsdag.


skola idag, saknade mina gamla klasskompisar eftersom jag träffade nåra. men lektionen gick bra, dock hade läraren as jobbig dialekt och så, men men:) slutade 16.00 iaf, hem och äta,sen kaffe, och vem vet mest, snart duscha iaf:) senare skypa med becca , hihi:D

kör en sån här nu:

dag 1: dig själv som lyckligast.
dag 2: någon du aldrig vill förlora
dag 3: den du alltid har roligt med
dag 4: den du saknar.
dag 5: den som aldirg har svikit dig.
dag 6: den du känt kortast tid men ändå betyder mycket.
dag 7: den du har mest oförglömliga minnen med!
dag 8: någon som betyder mycket.
dag 9: någon du aldrig trodde du skulle behöva sakna.
dag 10: någon som alltid visar att hon/han älskar dig.
dag 11: dig själv för länge sen.
dag 12: någon med samma humor.
dag 13: någon du aldrig kommer släppa.
dag 14: någon du litar på till 100%
dag 15: någon du alltid kommer bry dig om.
dag 16: den du känt längst och aldrig kommer släppa.


Mig själv som lyckligast:


med mina goa gympatjejer!:)


med bästa ledarteamet:)


med världens bästa:D

ha det fint gossingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0