Onsdag.


inte mkt som hänt idag, fikade med lort emma på waynes, mysigt med morotskaka och kaffe:D, sen så liten sväng på stan och sådär:D, sen så hem och så, åt mat, och sen ringde min bästa Sanna till mig, underbart att prata en stund vare allt<3, nu skall jag snart hoppa i sängen:)

imorn upp i tid för att möta lina och gå till anna och hälsa på henne och bebisen:D ,sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda,
te helgen nån dag skall jag träffa min lilla ämil iaf:D, som jag känt i väldigt många år:D snart 20 års jubileum iaf:D,

annars händer det inte mkt just nu..

en massa beslut som skall tas,som är riktigt jobbigt att besluta om:( skit det..

nästa vecka äre grupparbete som gäller:) ,
får hoppas det går bra:)

skaffa ett jobb kanske jag borde göra också:)

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0