Tisdag.


i lördags fikade jag med lort emma på waynes,det var mkt mys:D sen inhandla jag nåra tunikor, fint det:D, sen så hem och egentligen skulle pörn komma och prova annas balklänning,men fick annat för sig, så kan det bli:) , sen så gjorde jag inte mkt mer, hade tråkigt faktiskt!:)
såg på solsidan säkert:D

i söndags, upp i tid för att sedan fara te becca, tog följe te hallen, barna dansade fristående och körde tumbling och hopp:) , sen så tränade jag snöflingorna med, sen skulle jag gå te bussen ,kul att jag var dyblöt i skorna efter ungefär 10 m, jävla skor:) ,sen så hem och duscha och äta,sedan dags för det jag väntat på as länge, säsong 2 av solsidan, sjuuuukt kul och jag och mamma skratta som fan, guuuud:)
sen så såg vi time out med, sen lite senare sov jag:D

måndag, upp och hoppa för att åka till skolan, började 9.00, redovisning av grupp 1 och sen kaffe,sen grupp 2:) , sen så planerade min grupp, lite sen blev det eva en sväng, sen så mötte jag mus becca i stan, vi åt på donken, skräll:P , sen så vänta vi i stan en stund,sen köpte vi lite choklad och så och sen åkte vi buss mot hammarö, becca skulle nämligen träna flikisarna innan,så jag plugga jämt lite,sen tränade vi UT, becca hade fristående och vi andra hopp och så:) skrattar som faan när jag passar med ida, sjukt rolig människa ändå:D ,styrka med barna sen med och ihop plockning. sjukast var att jag och ida slet som faan med att ta in plinten ,sen säger becca: vem faaan har ställt in plinten?, jag ba: hahaha jag och ida:P , hon ba: ni har ställt den åt fel håll:P orka plocka ut allt så vi fick knö in ändå:) , sen så tog jag följe med beccis hem och umgicks lite, sen sov jag hos henne, mys det:D, såg på tv och så:)

tisdag, upp och hoppa,klä på sig, åka buss och sen te uni,vi skulle redovisa,det gick jätte bra tyckte jag ,sen så rast,sen grupp 4as redovisning, kul det:D sen så te stan sen hem och duschade, är sjukt trött sitter här nu och så:) mat om ettt tag hoppas jag:D

imorn äre onsdag och då bär det av te deje,blir mys det:D
torsdag fredag ledighet:D

nästa tisdag börjar ny kurs, en mot förskola,ska bli intressant, dock samma jag skulle läst fast denna heter i barnens värld, kan bli intressant:D


heeej svejs:D


gammal snygg bild:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0