Tisdag.


i helgen har jag gjort så mkt som, i fredags åkte jag ner te stan och mötte upp beccis, gick och väntade tills bussen gick på vårat kära donken såklart:D, sen hem till beccis och sådär, myste och gjorde korsord och så:) , sen sov vi lite senare:D, gött att sova:)

lördag, upp och hoppa, jag skulle in och möta ämil senare och becca lite annat, jag och ämil åt nachos det var mysigt:D, sen åkte jag hem, min mage gjorde satans ont alltså, inte okeej!, sov senare:D

söndag,upp och hoppa och byta om och fara till hammarö och ta följe med mus becca till hallen:) , sen så tränade vi barna, och sen tränade jag snöflingorna,sen åkte jag buss hem i kylen, halkig gata, nära att ramla med:) kom hem och duschade och åt lite och sen sov jag:D, gott:D

måndag, upp och hoppa för att gå till skolan ,vi hade grupp möte och diskutera lite,sen for jag hem, och senare ner te stan och mötte becca, så blev det donken mat,sen lite godis,sen for vi direkt till hallen ,tränade barna, så tog jag och rebecca följe med pörnis, sen så gick vi till becca och så ringde hon jenny, och sen maila vi till sofia,och så , sen sov jag hos mus becca,det var mysigt det:) ,

tisdag, upp kl 7, wooho, becca var inge pigg iaf:) , men fort blev vi klara och kunde ta den tidiga bussen te stan, skoldags för becca, medans jag åkte hem och duscha,drack kaffe och så:) , sen for jag te stan, var i mitt i city en sväng, satte mig på en bänk där, emma kom förbi och sen satt jag där ett tag, tillslut kom becca, så åkte vi till henne och hon pluggade lite och sen spela vi när och fjärran,dock vann hon musen , sen plugga hon lite till,sen åt vi wienerbröd as gött, sen så spelade vi barn geni,sen åkte jag hemåt:D, och klev av vid mammas jobb och åkte med henne och handlade, och sen hem och duscha,äta och se lite solsidan, nu snart sovdags, ska bli såååå gottt faktiskt:D sne har jag även druckit låg laktos mjölk idag ,det smkaa risgrynsgröt, men fick inte ont i magen som imorse iaf,när jag drack vanlig mjölk, kanske det jag inte tål?

imorn grupparbete och så:D

ha det bra pluttisar:D, sov gott:D


bjuder på denna snygga bild idag på
mus becca:P

Kommentarer
Postat av: Patrickkatharina

Good web with cool info. Thanks.

2011-08-27 @ 19:38:58
URL: http://patrickkatharina.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0