Torsdag


i onsdags så var jag i deje höla och umgicks med min bästa marie:D, vi åt baguette,såg solsidan,spelade många yatzy omgångar,men det är ju as kul så varför inte hiihih:D, sen lite senare åkte vi till forshaga.sen tillbaka och klev in på ica i deje, billiga veckan, shoppade lite billiga saker gött det:D, sen så lite senare åkte jag hem och sen så hem från stan med. duschade och åt kvällsmat,skypade sen med min mus becca:D, det var roligt hiihi:D,
sen sov jag lite senare:D,

torsdag idag,fikade med mamma och pappa på råtorp, sen handla vi sen så åkte jag och mami te bergvik:D, handla lite saker,sen hem och åt,sen så tog jag en liten sväng te stan för att ge becca lite aceton till sina naglar som var 8 svarta och 2 röda snyggt, så det blev bort med det, hon skulle ju ändå jobba sen på ccc så hehe:) , sen så gick jag när de skulle äta , då åkte jag hem och så:) , drack kaffe och pratade med bästa sanna i telefon:D, såg på vem vet mest, ska duscha om en stund sen så äta nått också:) ,
sen sova i tid:)

imorn äre fredag, skall göra? , jag ska se lets dance mitt favvoprogram iaf:D,
lördag skall jag kanske leka med sannis:D, wiie, sen så skall jag till jessica på födelsedagskalas typ, äta lite och så:) , söndag äre dags för barngympa, sen en gång till ,blir skoj det:D

måndag ledighet och barngympa:) , tisdag äre dags att börja plugga igen, svenska och matematik i barnens värld:) , nervös lite ändå:) ,

sååå ha det bra alla godingar:D


snygg snygg, coach becca:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0