Fredag


oj inte ofta jag skriver blogg, glömmer det lite, och orkar inte!

har blivit läsoman, läser väldigt mkt har väl läst i alllafall 5 böcker på 2-3 veckor, är nu på 7:e boken i läckberg serien,sen väntar jungstedt serien så har iaf nått att göra på sommaren, vädret är inte så himla fint heller, grått och kvaft, ibland regn med, känns inte somrigt alls faktiskt!

vad har jag gjort senaste veckan då? , köpt presenter te min fina vän becca som fyller 18 år på tisdag, sov hos henne tisdag-onsdag, mys på det <3, har läst en massa böcker,varit på ikea och stan med marie, ätit donken med becca i stan ,och typ så:)

idag har jag varit i frykenbaden med familjen och ätit glass och fikat, sen så hem och softa lite,sen iväg te hammarö för lite trevlig umgås tid med becca, sen tog vi buss följe och sen åkte jag hemåt, regna som fan så sprang från bussen , duschade och åt mat,sen lite läsning, nyss borstat tänderna, blir nog sova snart:)


imorn blire att åka te ikea och sen åka med marie och de hem lite tid med marie i deje, blir skoj:)

söndag? , måndag? , tisdag så fyller becca mus 18 år så då ska jag lämna över alla mina presenter te henne, ska det vara presenter ska det vara en del med, som just nu:D, blir skoj det:D, ska baka cheescake te henne med:)

sen vet jag ikke vad som händer,snart flyttar min älskade vän sanna hem med, underbart:)

ha det fint godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0