Lördag


i veckan har jag varit på stan och ikea med marie,det var i torsdags, handlade en massa, inte jag men dock, for te ikea där vi mötte upp becca för att äta litegrann, sprang runt där och så, tog adjö te becca ,sen så vänta jag och marie på hennes papi som fick hämta henne, för hon hade as mkt grejjer och linus:) , åkte bussen hem:)

fredag, gjorde inte jätte mkt, blev kaffe, och sådär, pratade med becca på kvällen i telefon, läste bok större delen av dan, bra för hjärnan:) , sen så duscha och såg på hemlighuset och sådär:) sova sen, dock omöjligt, med tanke på värme, jag visste inte hur jag skulle ligga,och sådär:) , men somnade te slut,

gick upp vid 9,00 och drack kaffe, läste tidningen bytte om, for te stan och mötte becca, och sådär, sen så åt jag och becca lite på donken, sen kika vi lite på stan,sen kom sofie och hämtade henne så åkte jag bussen hem, åt mat och läste bok. drack kaffe och så, såg sommarkrysset, ducschade och nu tråk tråk tråk! , ska fan sova snart, det finns inget bättre att göra så lika bra:)

imorn äre söndag ,funderar på en sväng te stan, kanske kan cykla om det ej regnar!, vi får se vad som sker:)

sen ny vecka, kanske åker beccis te rhodos på onsdag, gött för henne iaf:) ,

ha det fint godingar:) <3


linus på midsommar:D


saft drickning på ikea:D


de finaste mysarna:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0