10:e juni!


herregud, har inte skrivit sen 17:e maj, skriver nu lite eftersom jag har tråkigt!

det har varit mkt som hänt, fått sommarlov från uni gött det, många som fyllt år:D

jag har varit namngivningsfest för lille rory:) ,mkt skoj:D

sov hos becca i måndags, så vi cyklade te coop, hundra meter innan börjar det spöregna, då trampa vi på minsann,fram kom vi och in kom vi, när vi kom ut hade det slutat,så då cykla vi hemåt:D, och sen så såg vi på tv och sådär, sov lite senare gött:D tisdag och vi åt frukost och sådär, sen till banken ,sen tog vi buss följe, jag hemåt och hon skulle te emma och så:) ,
hem fort , och sen ner te stan igen för att se mina fina vänner gå på bal:D de var så sjukt fina:Dmissade dock amanda:)

   
fina pörn:D       micka och emil:D         stina och nina:D
             

sen for jag hemåt, och duschade och så:)

onsdag, inte mkt som hände, for ner te stan för att fixa presenter ,champagne och sådär:) sprang runt som en yr höna,men allt blev klart till slut:D hem duscha hade tråkigt,så på glee, sovdags:D

torsdag upp i tid för att åka till becca, vi fixa det sista, klädde oss fina och skulle ta buss, 2 minuter innan säger becca jag springer te nettans för att köpa en blomma te ida, jag ba: jag står här på refugen och skriker om bussen kommer, hon rycker åt sig en blomma,springer in för att betala , springer ut och vi hinner, helt sjukt det:Dsen så mot sundsta för att se på ida och pernilla som gick ut där:D

      
en glad ida:D              pörnis:D

sen så gick vi mot stan ,becca mot john bauer och jag stannade och såg tingvalla springa ut,då börjar det spöregna fan då, sen möter jag becca och emma vid åhlens, tar bussen mot älvkullen, virra runt där rä inte lätt, hittade te slut mina vänner micka och nina:D


ninis:D                          fin micka:D

sen så mötte jag becca på torget för lite flak titt,sen for vi mot becca för att göra oss i ordning lite mer, svettigt att springa runt ju, cyklar te pörn för fika och mat:D sen for jag te amanda för lite mat och fika där:D



  
fin pluttarna:D              fin amanda:D

sen så regnade det och jag skulle åka buss, resultat: dyblöt fast jag hade paraply,men hem kom jag och sen dushade jag och hade as ont i fötterna och sen kunde jag inte sova blöö:D

idag äre fredag och det är tråkigt ,senare ska jag umgås med min sanna i en timme för hon kommer med bussen från oslo då:) innan vet jag ej:) ,

imorn äre helg och det blir tråk, allt roliga har varit nu så nu äre rastlöshet:)

puss godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0