19:e juni


hej alla glada:D,

i fredags så var jag hemma, kommer inte ihåg bra gjort liksom:P , såg iaf bra program på tvn på kvällen:D

igår så var jag hemma och pluggade först,sen så begav jag mig neråt stan för att möta bästa becca,folk överallt vare eftersom det var stadslopp.fixade lite sen åkte vi till beccis:D, softa lite och sen plockade vi nåra blommor ute, var gött att gå lite, sen så hem igen och så fixade vi lite och becca bytte om,sen gick vi till bussen. gick av vid där som vi skulle byta buss,men vi gick dit och sen lämnade jag  lovisa och becca där och åkte med bussen te stan, åkte hem och åt pizza, och sådär, såg lite på tv och duschade:D, slappade sen och det hände lite saker i gången bredvid, ambulans osv, var här!,

sen så nu äre söndag, vet ej vad jag ska göra;D göra klart analysen är nästan viktigast, sen vet jag ej:)

imorn äre gympaläger 12.30-16.45, ska bli spännande och shorts ska vi få med:D, och sen te torsdag då äre slutt, fredag blir det midsommar med marie:D skoj;:Dsen vet jag ej vad som händer:D

ha det bra alla goa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0