måndag.



idag starta gympalägret, har gått och blivit snorig, hes, lite seg under natten vet ej vad det beror på,allergi sa becca te mig förut men vet ej jag , helt slut nu!:) det var roligt med gympaläger, sen så tog jag följe med pörnis till bussen och hon hem, åkte hem drack kaffe, och nu äre snart vem vet mest, och sen lotta på Liseberg, ska hinna duscha lite med, sen så äre sovdags i tid,helt slut som sagt,

imorn äre tisdag, gympaläger först, började med dans med becca såg jag, och sen tumbling med becca, och sen hade jag hopp med marthina:) ,
sen vet jag ej vad jag ska göra:D

onsdag,torsdag läger igen, fredag äre dags för midsommar,den firas i deje detta år med marie:D, skoj det;D

måste ta lite sommarkort nån dag med, jag som brukar fota:D

neej vem vet mest väntar:D, ha det fint godingar:D


allsång på skansen med sannis:D



fin becca:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0