Söndag 26:e juni


i fredas så kom becca till mig på förmiddagen och vi fikade med glass och kaffe,sen fick vi båda skjuts te stan av mamma, jag skulle nämligen med bussen te deje, och becca hem och mamna skulle skjutsa mormor och morfar, kom fram te deje höla så kom maries pappa och hämta mig så åkte vi te dömle där det var midsommarfirande, var där ett tag, och åt korv och gick tips promenad, sen så åkte vi hemåt, satte igång grillen,jag gjorde två kransar, fina blev de:D sen spelade vi yatzy, jag amanda och marie,sen så gjorde vi i ordning all mat och åt det och drack cider, mums:D,sen så lite senare så fick vi skjuts te lägenheten och där satt vi ett tag och sen ringde vi emma och fråga var ho höll hus, sen gick vi dit hon var det var ferre,mkt skoj:D kom väl iväg runt 4 snåret, gick hem te jenny och hade lite efterfest med singstar, halv sex satte vi stopp och följde emma hem sen gick vi hem och åt,sen blev vi fan trötta så sov i tre timmar,sen upp och äta frukost och sådär, lite yatzy spel, sen så att vi där och såg på madicken och sen köpte vi cola och åt på pizza house, sen åkte jag hemåt, duschade och såg på sommarkrysset, mkt bra:D, sen sov jag och jag var trött ,

söndag, gick upp kvart i tio,hade sovit as gött fan:), gick upp och drack kaffe,klädde mig,sen åkte jag och mami te ikea hon skulle kolla vad en säng kosta, hon behöver en ny snart brakar väl den andra ihop, för man måste spika under den typ varje dag haha, handla lite,sen så åkte vi te apoteket och köpte host medicin äntligen,sen handla vi och sen hem,blev solsidan och sen mat och sen inte mkt mera :) , sen såg vi på solsidan, sen duschade jag och såg sen att göra en pudel, mkt bra film;D men nu äre snart sovdags:D

imorn äre måndag,vet ej vad som ska hittas på, men faster anita, farbror paul  och kerstin kommer på eftermiddagen för lite fika, mys var längesen jag träffa dem så:) ,
vet ej vad veckan erbjuder, ska träna RM laget på onsdag iaf vet jag,sen hoppas jag att jag får träffa gossi becca med:D


puss godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0