Tisdag.

ska börja med att gratulera min minsta kusin idag, dock fyller han 16 så så lite är han inte längre,men jämfört med mig är han en liten plutt:D, Grattis Ludvig:)

sen så igår vare då måndag , jag tog en tur te stan , köpte inget kollade bara, for hem för att vänta in släkten, sen kom de, Farbror paul med fru kerstin och Faster Anita, var så kul att se dem igen:D, anita träffade jag förra året men inte paul och kerstin de vare längesen, tur paul har en facebook iaf så kan man skriva där, cool gubbe ändå för att han fyllde liksom 78 år här nyss, pigg var han iaf:)
fikade med annas goda äppelkaka hon bakade och lite mer, pratade en massa,fick en väldigt fin badväska/väska av anita det stod roma/italia på,tjusigt:D sen gick de, då gjorde jag inte så mkt mer faktiskt:) duschade, såg vem vet mest sen lotta på liseberg:D sov dags sen det var gött:D

idag tisdag blev det att cykla te mariebergsskogen med lillasyster för att sola lite, var as gött att bara ligga där:) , sen cykla i hemåt, det blev kaffe,och sen matdags, då upptäckte vi att vi bränt oss lite, är helt röd på övre delen av ryggen och det kliar och i knävecken smart:) , duschade, och såg på vem vet mest,sen Allsång på skansen, så jädra braaa:D, nu inte mkt mer, ska prata med becca i telefon sen med,och sen blire sova:)

imorn ska jag träna RM laget kl 5, och sen inte mkt mer och inte innan heller antagligen!:)

torsdag blire stan och sen ikea med marie,skoj:D sen vet jag ej vad som händer faktiskt:)
vi går in i juli iaf:)

ha det bra godingar:D


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

har din tisdag varit bra overall då ? :D

2011-06-28 @ 22:29:54
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0