tisdag.


fortfarande jävla dret förkyld, snorig och hes och sådär, men värst äre på morgonen då orkar jag nästan inte ens gå upp .döv är jag med hör inget :P ,
idag vare läger igen, hade dans, tumbling sen hopp ,det var skoj:D tog följe med pörn och beccis te bussen:) , sen så hem duschade och åt lite, såg vem vet mest och sådär, nu äre solsidan dags,ingen syster hemma så bäst att passa på att låna tvn:) , hon jobbar nämligen:) , och imorn drar hon te sthlm och kollar foo fighters med carro:D,
imorn äre läger igen för mig och torsdag är sista dagen, borde handla inför midsommar med som blir med marie, grill, kubb och sådär:D mys:D,

helgen vet jag ej, och sådär, vet ej vad jag ska hitta på mer, göra/köpa lite present te becca med ska bli någon dag:D,

det är fult väder ute med, vart är sooola:) ,

ha det fint gossingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0