Fredag


ojsan inte uppdaterat på hela veckan, har nog inte orkat loggat in tänker jag:)

har varit i skolan några dagar och sen har jag pluggat ltie och fikat med becca och så:) ,

idag var jag i skolan, vi målade hela förmiddagen as kul att rita jue:D, sen så studiegruppsmöte,sen så åkte jag te stan och sen kom becca som hade slutat så var vi i stan och fikade sedan på waynes,sen gick hon med kristin och då åkte mot bergvik, köpte ett par tygskor, en vårjacka som är as fint, och sen lite mer saker ,sen så åkte jag hem fick då gå en bit as tungt och jobbigt vare allt, hem och sådär,sen nästan springa iväg igen för då vare alfie dags med mamma och pappa,sen så te ica en sväng och sen hem,duschade sen vare lets dance, sen så parlamenet,ska se sen vem som åker ut hoppas inte tina, jag hejjar på henne:D sen borsta tänderna, och skölja flour,sen sova vore gött iaf:D,

imorn äre lördag, ska te bergvik med mamma och så,sen sova hos becca på kvällen:D, myyyys:D,
sen på söndag äre barngympa och barngympa:D ,och såklart älskade solsidan;:D så jävla bra:D

måndag,skola, tisdag,skola,onsdag,skola och så, fredag ut med marie:D
och näsa vecka på torsdagen åker jag,linda,emma och carro te oslo och hämtar anna på gardemoen för hon kommer hem från london då, jag saknar henne såååå mkt:) <3,sen äre begravning på fredagen,den blir nog väldigt fin den!

ha det bra goodingar;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0