Lördag


försökt att vara lite nyttig i veckan, har i alafall inte druckit cola på hela veckan förutom igår då!:) ,
jag försöker får se, tror becca är allra nyttigast faktiskt,

igår var jag hemma sen så mötte jag linda,carro och emma på waynes och krama och prata lite med dom:D ,sen senare mötte jag becca och vi åkte te henne, packade in paket och sen tog vi bussen 2 stationer haha, lata jaaa, sen gick vi hem te pörn, gud va blöt i fötterna jag var iaf:) , sen så var vi där, mkt fin lägenhet, sen gick vi te bussen, jag åkte buss och becca gick, sen så hem och sen duscha as fort och sen pizza och cola och såg på lets dance!:) , sen så senare gick jag och sov, gött gött:)


lördag idag, klev upp tjugo över åtta, åt frukost ,kaffe och läste tidningen, tant varning haha:D
läste 3 väldigt fina döds annonser ,fällde nåra tårar med, usch:( ,
ska plugga lite snart tänkte jag och sen ladda lite för ikväll, åker te sanna kvart över fyra:D, längtar efter henne så mkt:) <3, blir partyyy:D,

söndag,barngympa och lite mer barngympa:D

ha det bra godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0