Måndag



inte skrivit på typ en vecka men så kan det vara, gjort en massa i veckan,
fikat, träffat carro och emma och co, becca har jag träffat , haft barngymla och i skolan har jag haft musik,sen så i torsdags var det äntligen dags att hämta anna,vi åkte bil jag,linda,emma och carro till norge och oslo,vi stannade i töcksfors innan allt ens öppnat, var fan där en och en halv timme,åkte vidare mot norge, var i oslo ett tag innan vi skulle hitta ut te gardemoen, det gick bra faktiskt, var där och väntade och väntade på anna, till slut kom hon och jag grät lite, blev så glad, min älskade lillasyster <3, kramades och sen åkte vi hem mot sverige, stannade i töcksfors och åt mat, mums:D sen disco i bilen hela vägen hem, cartoons, så jädra ägande:D
väl hemma blev det duscha och sedan sova, var skit trött.

fredag upp och hoppa i tid för att göra sig i ordning för begravning, åkte med carro och hennes mamma dit, det var en sån himla fin men ledsam begravning, grät verkligen jätte mkt, men oj så mkt fina blommor det var och musiken var med vacker,sen blev det minnesstund, vilket också var väldigt fint, många fina tal som kom upp och många som spela väldigt fint, jag grät så mkt, det känns konstigt att hon är borta!, <3

lördag upp i tid för att sedan ta en tur te skutberget,där sola vi lite,sen så åkte vi och handla,sen åkte jag te sannis, sjukt underbart att träffa henne min bästa, vi drog en tur i deras nya snygga bil:D åt mat, spelade sverige spel och badade badtunna så jävla varmt och gött det:D, sen så in och duschade och sen så sov jag hos henne, mys det:) <3

söndag upp i tid för att åka hem drack kaffe med, men tåget var 1 timme försenat, arg jag blev, men kom te kd tillslut och mamma och anna hämtade mig så åkte vi mot hammarö,hade barngympa och sen mer barngympa,var helt slut sen jue:) ,sen så åkte jag hem,var as hungrig så duschade och åt,sen så såg jag sthlm-båstad var as kul jue:D ,sen så blev det sovdags:D

måndag, upp i tid för att gå i skolan, hade matte och svenska i rörelse, det var skoj:D,åt mat med min lort emma med:D sen så te stan och fixa lite,sen så hemåt fikade lite och så sen åkte jag mot stan sen hammarö för lite barngympa:D ,sen tog jag följe med pörn sen buss hem och sen duscha,äta och snart hoppa i säng:D är så jävla trött:D

imorn ledigt,  kanske ska göra alla uppgifter och sen så onsdag skolan och studegruppsträff:D, torsdag vet jag ej:D fredag åker jag till sannis:Dwiie:D

ha det fint alla:D



packet:D


finaste flickorna i oslo:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0