Söndag


i veckan har det varit skolan och allt det där, och fikat och sånt:)

fredag var det party med marie förferre och mat i deje höla,sen te stan och tempel det sög  så ankan ,det var skoj:D sen sov jag hos becca bus:D mys det:D

lördag, vaknade och såg på tv, sen så gjorde vi mat och sådär, sen så åt vi glass, muffins kaffe och spelade yatzy underbart det:D, sen så tog vi bussfölje,becca skulle te jobbet och jag hem så vi sa hej då på torget,hem och sådär, duschade och sen så vare körslaget bästa programmet jue:D, sen lite senare somnade jag as trött jue:)

söndag, vakna 05.36 så hade alltså sovit hela natten gött det:D, sen gick jag upp vid halv nio:)
ska snart med bussen te stan och sen äre barngympa hela dagen, sola skiner gud va gött:D, sen så äre sista avsnittet av solsidan med:) sen sovdags:D

ingen skola imorn tror jag, ska fika med emma lorten efter 12.00,sen möta becca bus,sen barngympa:) sen så sova:Dtisdag ledig, onsdag skola och ha musik:) torsdag åker jag emma carro och linda mot oslo och hämtar anna på flygplatsen:) sen så fredag är det begravning, kommer nog bli väldigt fint det:( , usch:( ,

idag fyller Pappa år med, Hela 57 år:) Grattis otto som emma skulle sagt:D

anna fyller också år snart, och kusin amanda på fredag 23 år:D,

puss godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0