Söndag



haft en mkt bra helg,

igår åkte jag te kristinehamn och sådär, underbart att träffa sanna igen vare:) , vi drack asti när alla kommit och sanna öppna presenter,sen åt vi kex och ost och sen mat kycklinggryta med ris, as gött det:), sen så spelade vi ett as roligt spel men först efterrätt, vit kladdkaka med varma hallon, muumma det:D, sen så spelade vi det där spelet, först var jag carro och ronja i samma lag , med andra ord hette det och man skulle förklara ord as kul men jädrar va vi gapa:P , hahaah, sen bytte vi lite lag och så, sen så lite senae åkte vi taxi te mastis, mkt folk men inte jätte bra musik dock, men var där sen så fick vi lite skjuts te statoil, köpte mos och cola och gick hem te sanna, sen somnade vi dock på direkten faktiskt:D

vakna vid 9 och sådär, sen så drack vi cola och så, sen skjutsa sanna mig te tåget,så åkte jag mot stan, väl hemma handla lite på hemköp sen så åkte jag mot hammarö, satt en stund i solen så mysigt:) sen så tränade jag UT ,sen skadade sig en gymnast i RM, synd om henne så ambulansen kom och körde henne te akuten, men det gick bra med henne iaf, tränade RM med amanda sen för hon blev själv för sen gick alex med, sen så gick jag te bussen och åkte hem, har duschat skall strax äta,sen tagga solsidan och sen så time out och så, sen sova i tid,

Tack för allt min bästa Sanna:D<3


skoldags imorn, börjar 10.30, slutar dock 16.00 jobbigt!:)  direkt te barngympan:D
tisdag skola igen och sådär, onsdag lämna in en uppgift!




Fina carro hos sannis:D


Ronja och jag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0