Tisdag


börjar väl med vad jag gjorde i lördags, var med mamma på bergvik,sen ikea fikade lite och sådär, sen så hem och äta och senare melodifestivalen och eric saade vann fan:D, sen så åka ner te stan möta becca och emma,sen kom emmas mamma och hämta oss , så åkte jag och becca hem te becca:) , vi åt mat tolv på nattta gött vare,och såg på tvn med:) och lite så,sen gick vi upp och la oss, såg lite på tvn och sen så somnade vi väl:)

söndag möra, upp vid tjugo över tio,becca skulle ha innebandy samling halv tolv,så jag gick te ica och sen te hallen och vänta:),sen så tränade vi barna,sen snölflingorna,sen så hem lite senare missade dock solsidan,såg det på datorn och duscha och åt lite sen sovdags:)

måndag, upp tidigt, var as trött dock, åkte te skolan hade skola 10.30-16.00,var så jävla trött, men tog mig igenom dagen,mötte becca i stan och åt donken,sen te hallen och hade gympa,sen så tog jag följe med becca och sådär,sen hem duscha och äta,sen sova,tog as lång tid, herre:)

tisdag,upp tidigt igen lika trött denna dag dock:) ,sen så åtke jag te skolan och hade lektion 9.00-12.00,sen 13.00-14.30, gick då upp te studentkåren och köpte hockeybiljetter te imorn sen stan och hämta iphone sladden äntligen, sen så te hm och träffade 3 små lortarna,emma carro och linda,var med dom lite sen så mötte jag mus becca så gick vi och fikade på waynes, det var mys mys <3, sen så gick vi runt lite,sen åkte vi hem,jag såg en ö i havet och sen duschade och så, sen så sofias änglar ,sen nu inte mkt mer, borde sova i tid:)

imorn skola igen ,9.00-12.00,sen äre hockey med marie på kvällen:), kmr bli grymt ska satsa med tänkte jag:)
torsdag te kerstin 9.00,sen fixa lite, och fredag äre party dags, ska fixa lite sen åka te deje ,äta tacos och förfest sen äre krogen som gäller:) , hiihihih

lördag? , söndag äre barngympa iaf +att min lilla pappa fyller 57 år:) ,

puss godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0