Torsdag


i veckan har jag : 
 

i måndags vare gympaträning med barna,sen sov jag hos min gossi beccis:) det var mys som vanligt:)

tisdag, åt frukost och softa,sen mat och senare blev det ikea med beccis, köpte liye saker och fikade lite, becca drack bara kaffe eftersom hon ska vara nyttig och nu har jag också försökt börja med det, skriva upp allt man äter te nästa onsdag och se vem som är nyttigast, jag kommer loosa men men :P
sen så åkte jag hem och becca hem också, duschade och så ,sen sov jag mitt huvud gjorde mkt ont

onsdag, skola och sådär, hela dagen, sen så gick jag te kerstin som tyckte min inledning till dilemmat var bra, och sen åkte jag te stan och sen te deje, gick te marie, och sen gick vi på auktion, det var ju as roligt.D ropade hem en jätte fin blå ljuslykta för 20 spänn,sen en sak te becca för 20 med, det är bra det:D, sen så tog jag bussen hem och sen hem te mig, duschade och sen sov jag faktiskt ,gött gött:d

torsdag,vakna vid 9, har ätit frukost och sådär, ska bädda sängen och klä på mig snart,sen ska det handlas lite och sen ska jag ner te stan med och köpa lite saker, sen börja skriva litteraturgenomgång tänker jag,

imorn äre fredag, kanske ska jag och becca te pörn då och hälsa på,sen vet jag inte vad som händer:)

lördag ska jag till Sannis, party party:D,


ha det bra godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0