22 oktober

Oj oj oj , längesen jag skrev, men har glömt bort min blogg lite,sen läser väl inte så många heller så ingen ide att skriva, man har ju facebook så där kan ju folk läsa iaf!,

idag hade vi tacokväll med barnen och det var mys, våra goa gymnaster!:) , den äger:D
sen duschade jag och ser på allt för min syster lite, ska sova snart.
somnade 4 inatt hos becca så, först var jag as trött, sen blev jag pigg och sen somnade jag före becca,kors i taket:D, men sov gott gjorde jag och gud va vi har varit överallt idag, men vi fixade allt så bra:D

imorn äre gymnastik igen och massa ström, för på lördag äre tävling:D

veckan som följer blir, måndag skola+gympa, tisdag betala räkningar, fixa nytt leg och så, onsdag auktion med marie, torsdag blire skola sen mat hos goaste farmorn,alltså beccas, och fixa outfit te fredag, och lite andra ärenden, sen fredag äre för ferre hos mig med marie,sen sak noel på nöjes kommer bli äg:Dsen sover jag hos gos beccis:) <3, sen så äre tävling:D,

hej då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0