13/4

längesen jag skrev jag vet, men idag äre en månad kvar te 25 års dagen, får ångest!

igår hade vi aloe vera party hos emma i deje,det var mysigt det:D

avslutat min VFU också, världens bästa förskola ska jag tala om, super nöjd att fått varit där och ha världens bästa handledare och barnen är underbara!, kunde inte fått det bättre. de får mig glada och de skojjar och skrattar,sånt man vill höra där man arbetar. var lite tråkigt att komma tillbaka till skolan nu. Hade nog velat haft 5 veckor till eller något:) , men jag är super nöjd över de 5 veckorna:)

lämnat in VFU rapporten med, så hoppas på ett G iallafall!, har även börjat med barnlitteraturanalysen med som jag inte fått godkänt på ,så kör denna terminens uppgift och hoppas jag får G på den :) 

inge mer för denna gång, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0