27/4

ett tag sen igen, men orkar inte!,


igår skola sen stan och träffade ämil, hon fick 25 års present av mig och vi fikade på waynes:) sen blev det maxi och ikea med becca och hennes farmor, mys:) sen hem te becca och åt med henne och hanna, och lite plugg:) sen for jag hem blev duschao ch sova:) ,

idag skrev jag ut bedömningsunderlag och var på stan och lite så ,åkte hem och sådär, åt mat, senare lite sing a long och kaffe och winerbröd.. nu lite halv ledsen:( , ska bli gött att åka te becca senare, ska sova där också:) mys pys<3,
imorn äre fristående träning som gäller, blir skoj:)
nästa lördag äre mellansvenska cupen, och på fredagen den 4/5 blire kalas hos marie:)
och på torsdag tandläkaren+ möte i vikariebanken:) veckan där efter äre dags för mig att fylla 25 år, på söndagen den 13/5, men först 11/5 åker vi ner till hultsfred för UT-riks med våra gymnaster, blir skoj:D


inget mer för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0