2.a januari!

jaha, det var ett nytt år nu då..igen.
ett riktigt sorgligt år var 2011, var många som dog eller omkom på olika sätt.
åke dog ju förra julafton, pappas kompis..sen fortsatte det med att Annas kompis Anna och Viola omkom när de var ute på deras långresa i asien, det var i vietnamn det hände, den 17:e februari. väldigt väldigt sorgligt...
sen tog min grane livet av sig...sen omkom vår tandläkare i en motorcykel olycka, djupt tragiskt...mkt som hänt..vänner som mått dåligt på olika sätt, vänner som inte vill prata med en också, sjukt konstigt men så är det och just nu skiter jag i det..
jag har haft ett ganska bra år ändå, börjat i en ny klass och läser inriktning.. de är jätte snälla:) , sen så har jag haft VFU på dagis för första gången, det var skoj och min handledare är jätte snäll:D,

nu är det 2012, hade ångest innan eftersom jag kände att jag blir så gammal, 25 år..
sen händer det förstås fler saker, becca och kusin johanna tar studenten, det är stort:) ,
jag och marie och alla andra av mina kompisar som är lika gamla fyller 25 år iår,
jag och emelie närmar oss 20-årig vänskap och det ska då firas:)


Men nyår tillbringades i allafall i deje med marie och linus, vi åt förätt,varmrätt och efterrätt, mumsigt:D såg grevinnan och betjänten, och sedan tolvslaget på skansen och skålade i asti:) , sen sov jag där, söndag och nytt år och vi åt frukost och vid 17 åkte jag hemåt:) det var så mkt snö:)

idag den andra är det blött bara,snön försvann tyvärr lika fort som den kom. och jag försöker plugga och göra klart mina rapporter,eller göra om dem, får se hur det går..
becca mus ska göra teoriprov i veckan med och jag hoppas det går vägen:D, för hon är duktig:) ,

skolan börjar nästa vecka, vi ska göra grupparbete och sedan har examinationer, det blir skoj:D

får se hur januari blir, lite tråkig månad,liakaså februari..
men nu ska jag sluta tjata:D
slänger in lite bilder:D


anna och jag när jag fyller 24 år


vi har tävlat ut riks


packet hämtade anna i oslo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0