Fredag 6:e

Vad har hänt de senaste dagarna?
jo, i måndags så pluggade jag och lämnade in rapport 2, så nu har jag ena kvar+ en barnboks analys, om jag nu får godkänt vill säga!, tisdag vet ag inte vad jag gjorde dock.
onsdag träffade jag ämil och åt med henne på stan,sen pluggade vi lite,sen åkte jag hemåt och senare åkte jag mot hammarö, skulle sova hos bästa becca, var mysigt:) såg på gee.
torsdag möra, började med att se en hel skiva med glee innan det var dags för frukost,sen stan en sväng,sen åkte jag hem och sådär, sedan vare hockey med marie, FBK- HV71 färjestad vann te slut det blev straffar:)
sen åkte jag bussen hem, var svårt att somna dock, grannen spelade så jävla högt,
fredag, var på kyrkogården och tände ljus,sen så hem och slappa,sen alfie med familjen, mkt god mat där:D sen så hem och såg på tre kronor, gör det nu med men snart borsta tänderna och sova, och hoppas att jag slipper höra musik idag, just ja sverige tog guld i JVM inatt med , så fränt:D,

imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, söndag börjar iaf gympan och det ska bli roligt att göra något igen... jag borde träna alltså ,är sjukt lat men får se vad jag gör:D
skolan början te veckan med,ska bli skoj att träffa alla igen faktiskt efter denna ledighet:D

också har vi ju gympa på måndag igen, hihhi:D

neej nu får det vara bra med tjat:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0