8:e juni

hänt mkt sen sist, eller inget intressant kanske men:)
jobbade nåra fler dagar på min VFU förskola,sen i måndags på en annan och idag med;D

starboys spelade den 5:e, var där med ämil,de ägde jue:D becca kom också hem det var gött:D
sen så var jag ledig, sen var jag i skolan den 7:e och hade kursavslutning och vi fikade,sen for vi te stan och handla sallad och sen satt vi i museiparken och spelade kubb med, sen så gick jag och mötte becca så drack vi kaffe, sen så åkte hon då åkte jag mot bergvik för att hjälpa marie med en present, som vi hittade sen, perfi:Dsen hem och sen följde mamma med mig på topcats när de spelade på sandgrundsudden:D så jävla bra musik:D
sen hem och duschade och sov,...

idag har jag jobbar 8.00-13.00 på ena avdelningen sen 13.00-16.00 på den andra:D nu äre helg och jag är redan rastlös...på måndag blire min vfu förskola,de är fan de bästa som finns:D 8.30-16.30, lång och go dag,sen gympa avslutning direkt på det:D
tisdag onsdag ledig än så länge, torsdag äre dags för studenten, torget blir och se på becca och johanna när de springer ut, present te becca är fixad och saker att hänga runt, och kort, blir nog en fin dag det , och kameran ska laddas:D fredagen ledig:D lördag äre student bal får ej missas:D :D

puss alla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0