söndag.

Ett litet blogginlägg, bara för emma lorten lundgrens skull, hon tjatade så skriver väl lite.

har haft 2 veckors VFU på förskolan och har 3 kvar, bästa stället, underbara barn, as goa fröknar och jag trivs verkligen där, skulle inte kunna säga något annat, roliga barn med och det är bra:D

i fredas sov jag hos min bästa becca, efter VFUn åkte jag dit, skulle bara fika typ ,men fick mat med och sen hängde jag med becca, vi hade sketa roligt faktiskt, vid ett på natta åt vi mat,var fan sketa hungrig, sen så sov vi, var piss varmt, hon har ju duntäcken så inte konstigt, men sov as gött,

morgonen vare upp och hoppa,beccas mormor kom vi åt frukost, sen lite senare åkte jag hemåt, duschade och for sedan for jag te krillehöla för inflyttningsfest hos sanna och andreas,det var as roliga, kvart över tre kom jag i säng, sjukt trött:)

i dag söndag, upp halv tio, åkte tåget vid elva, och åkte sedan te becca för lite fika och sen gick jag te gympan och hade gympa,det var skoj:D, sen åkte jag te mammas jobb och åt nachos, sen kladdkaka:D ,hem och duschade och bara är bu, ska se så ska det låta och sådär,sen äre sovdags i tid, det är förskoledags imorn 8.00, bäst man är pigg och alert och orkar med dagen för sen direkt efter äre barngympa också:D

puss alla goa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0