20:e maj


Har inte skrivit på ett tag det har hänt mkt, fått jobb i vikariebanken, gör roligt, så har arbetat två dagar förra veckan på min VFU förskola, jätte roligt faktiskt:D, vi har tävlat mellansvenska cupen i örebro, och jag vi har varit i Hultsfred på UT riks och tävlat, och jag fyllde 25 den helgen med, herregud va gammal:) kom hem fick ett jätte fint thomas sabo armband som jag önskat mig och så:) , hade kalas igår och lite förfest och sen blev det ankan:) det var skoj men blev trött te slut, åkte hem och sov, idag duschat, dragit ur sängkläderna osv:) , vet ej vad jag ska göra idag riktigt...


veckan som kmr blire skola, gympa och tisdag jobba och skriva, onsdag jobba och skriva och gympa, torsdag skrivtid, och fredag skrivitid och sådär:) sen åker becca te napa nästa måndag, kmr sakna henne jätte mkt faktiskt:), min lilla gooossi, fick ett body shop schampoo och balsam och en hudkräm av henne så go så:D av mallan fick jag massa spännande cup cakes saker:D och mormor och morfar 300 på hm och emma plåster, tandborstem, och ett par jätte fina örhängen och choklad:D oihihih:D


ha det fint alla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0