29:E maj

har jobbat massa i vikariebanken, 42 timmar sammanlagt i maj, här nåra  dar gött det:D

igår låg jag i sängen och hade vaknat och tänkte nu är becca påväg te napa, då ringer dt och då äre min handledare som ringer och frågar om jag kan jobba, jaa visst säger jag och försöker skynda, måste skicka arbetet te studiegruppen klä på mig och hinner inte dricka kaffe, kmr vid 8.45 och då blir hon jätte glad:D, gött med sånna människor som blir så glada:D, så jag jobbade te 16.30, åkte direkt ut te hammarö och tränade mina kära gymnaster 18.00-20.30, helt slut sen var jag och åkte hem och läste allas arbeten.

idag har jag haft semiarium,sen hem och ändrat lite i mitt och sovit lite och mest softat,
sen saknar jag becca lite med , hoppas hon har det roligt:D, snart ska det nog sovas:D

imorn väntas stan med marie och linus, sen gympa :) torsdag ska jag lämna in arbetet och fredag äre semiarium på kriget är slut boken:) sen äre helg igen och lördag söndag vetjag inte vad som händer,
måndag jobba på en förskola och gymnasstik, tisdag äre skogsdag med barn och BECCA kmr hem:D

så ser det ut:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0